23 қаңтар 2020 жыл, «Ақ жол» партиясының баспасөз қызметі
Автоматтандырылған ипподромда жүргізудің тәжірибелік сынағы неге тек облыс орталықтарында өткізіледі? Мәжіліс депутаты Кеңес Абсатиров ҚР Премьер-министрі Асқар Маминге осы тақырыпта депутаттық сауал жолдады.
Ол «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасын жүзеге асырылғанына қарамастан, электронды қызметтерді енгізу кейбір жағдайларда, әсіресе ауыл тұрғындары үшін кедергілер мен проблемалардың туындап отырғанын атап өтті.
Мәселен, еліміздің өңірлерінде Халыққа арнайы қызмет көрсету орталықтарының ашылуы аталған қызметтерді ұсыну уақытын орташа есеппен 2 сағатқа қысқартады. Өткен жылдың 1 шілдесінен бастап Ішкі істер министрлігінің тіркеу-емтихан бөлімшелерінің таратылуына және жүргізуші куәліктерін емтиханын өткізу орталықтарының осы орталықтарға берілгені белгілі. Осыған байланысты, ауылдар, аудан орталықтары мен аудандық маңызы бар қалалардың тұрғындары облыс орталықтарындағы қызметтерге жету үшін көп уақыт пен қаражат жұмсауға мәжбүр.
Бұл тіпті жарыс жолының аумағында белгіленген нормативтік талаптарға сәйкес келетін көліктер мен көлік құралдары болған кезде де болады. Мұндай ипподромдар жеке кәсіпкерлерге тиесілі, бірақ олардың қызметтері мемлекеттік органдар тарапынан үнемі қабылданбай келеді.
Енді автокөліктің электр тізбегінде тәжірибелік тестілеуден өту үшін азаматтар облыс орталығына жүздеген шақырым жол жүруге мәжбүр.
Сонымен бірге емтихандарды тапсыру және жүргізуші куәліктерін беру Ережелері (ҚР ІІМ-нің 2014 жылғы 2 желтоқсандағы № 862 бұйрығы) автоматтандырылмаған ипподромдарда және оқуға арналған арнайы құрылғылармен жабдықталмаған көлік құралдарында практикалық емтихан тапсыруға мүмкіндік береді.
Бірақ, Ішкі істер министрлігі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне қатысты қабылданған нормативтік актіні орындағысы келмейді. Айта кету керек, облыстардағы Халыққа арнайы қызмет көрсету орталықтарында адамдар мен кезектердің пайда болуымен сыбайлас жемқорлыққа жағдай жасалуда.
Сонымен бірге, «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы жергілікті атқарушы органдармен бірлесіп, жекеменшік ипподромдары бар аудандарда да ипподромдары бар 12 Халыққа арнайы қызмет көрсету орталықтарын салуды жоспарлауда. Яғни, мемлекеттік органдар қайтадан жеке бизнестің жосықсыз бәсекелесі ретінде әрекет етіп, оны нарықтан аластатады.
Осы уақытта, дәл сол Ресейде, олар қозғалыс жағдайында көлік құралын жүргізуге емтихан тапсыру тәжірибесіне оралуға ниетті, бұл нақты алгоритмде жүргізу дағдыларын қолдану тұрғысынан әлдеқайда тиімді.
Жоғарыда айтылғандарды ескере отырып, «Ақ жол» фракциясы ы сұрайды:
1. Жол қозғалысы ережелерін білуге теориялық емтихан тапсыру үшін Халыққа қызмет көрсетуорталықтарының аудандық бөлімшелерінде орындар ұйымдастыру жөнінде шаралар қабылдау;
2. Белгіленген нормативтік талаптарға сәйкес келетін ипподромдары бар жерлерде жүргізудің практикалық сынақтан өтуін қамтамасыз етіңіз;
3. Жол қозғалысы жағдайында жүргізудің практикалық тестін енгізуді қарастыру
4. Автоматтандырылған ипподромдар құрылған жағдайда, осы аймақтағы жеке ипподромдарға МЖӘ жағдайында қажетті қондырғылармен өз объектілерін қайта пайдалануға мүмкіндік беруді сұрайды.
«Ақ жол» партиясының парламенттік фракциясы сайлауалды бағдарламасын жүзеге асыру және сайлаушылардың мүдделерін қорғау жұмыстарын жалғастыруда.