9 қараша 2021 жыл, «Ақ жол» демократиялық партиясының баспасөз қызметі
«Ақ жол» фракциясының депутаттық сауалынан кейін шағын коммерциялық көлікке көлік салығын есептеу тәртібі қайта қаралатын болады.
Айта кетейік, биылғы жылдың көктемінде «Ақ жол» фракциясы дүкендер мен дәріханаларға тауарлардың шағын партияларын жеткізумен айналысатын кәсіпкерлерді қолдады. 2020 жылдан бастап салық органдары олар үшін қозғалтқыш көлемі 3000 текше см-ден асатын автомобильдер үшін көлік салығын есептейтіні белгілі болды, ал салық сомасы ондаған есе өсті.
Салық кодексіне сәйкес жеңіл көлікке салықты есептеу кезінде қозғалтқыштың көлемі есепке алынады, ал жүк көліктері бойынша салықты есептеу жүк көтергіштігі бойынша жүргізіледі. Бұрын салық органдары жүк көліктеріне арналған шағын вагондарға ставкаларды қолданған. Олардың жүк көтергіштігі аз болғандықтан, салық мөлшері де аз болды, бұл ШОБ мүмкіндіктеріне сәйкес келді. Бірақ салық төлеушілер мұндай практикадан бас тартып, оларға жеңіл автомобильдер сияқты қозғалтқыштың көлеміне қарай салық есептей бастады, бұл көлік салығының 20-30 есе өсуіне әкелді және кішкентай фургондарды беделді жол талғамайтын көліктермен тең қойды.
Салықтың мұндай жаңаша түрі ШОБ шығындарына әсер ететінін және қызметтердің қымбаттауына әкелетінін түсіне отырып, салық қызметкерлері автокөлік иелеріне «В» санатын «С» санатына (жүк көліктері) өзгерту үшін полицияға жүгінуді ұсынды. Бірақ жол ережелеріне сәйкес жүк көліктерінің иелеріне елді-мекендердің негізгі көшелерімен жүруге тыйым салынады. Осылайша фургондар мен газельдер дүкендер мен дәріханаларға тауарларды жеткізе алмайды, көптеген басқа көлік қызметтерін ұсынады.
«Мемлекеттік органдар орнаған кемшіліктерді кәсіпкерлердің иығына салмай, өз шешімдерінің ықтимал салдарын алдын ала есептеп, салалық құжаттар мен тәсілдердегі қайшылықтарды анықтап, жоюы керек. Бұл жағдайда мемлекеттік органдар арасындағы өзара іс-қимылдың болмауы проблемаларға алып келді», - деп сол кезде «Ақ жол» фракциясының депутаттары атап өтіп, кәсіпкерлерге түсетін жүктемені ұлғайтпай, бұл мәселені шұғыл шешуді талап етті.
Қаржы министрлігінің бұл сауалға берген жауабында шағын көлемді фургондарға салық салу мәселелері бойынша бірыңғай ұстанымды әзірлеу үшін Қаржы, Ұлттық экономика және Ішкі істер министрліктері жиналыс өткізіп, онда салық салу мақсатында жүк көтергіштігіне байланысты салық салу тәртібімен жүк автомобильдеріне осы санаттағы автокөлікті жатқызу бөлігінде салық кодексіне тиісті өзгерістерді дайындау және енгізу қажеттілігі туралы бірыңғай ұстаным расталғанын атап өтті.
Қазіргі уақытта Салық заңнамасына түзетулердің тиісті пакеті Мәжілісте қаралуда, мұндай өзгерістерді енгізу ретроспективті түрде, 2021 жылғы қаңтардан бастап ұсынылуда. Келесі жалпы отырыста заң жобасын бірінші оқылымда қарау жоспарлануда.
Жақында осындай жүк тасымалдаушылардың бірі «Ақ жол» партиясының Қарағанды филиалының қолдауымен мамандандырылған ауданаралық сот шешімінің күшін жоюға қол жеткізгенін атап өту керек. Қарағанды облыстық сотының азаматтық істер жөніндегі сот алқасы Грачев ЖК-нің апелляциялық шағымын толық көлемде қанағаттандырды және көлік үшін салық берешегі туралы хабарламаның күшін жойды, «жаңа қағидалар бойынша» есептелген салық көлемі миллион теңгеден астам соманы құраған болатын.
«Ақ жол» партиясы мен оның парламенттік фракциясы қазақстандық бизнестің мүдделерін қорғау жұмыстарын жалғастыруда.